The time

Kände att mitt duschbehov vart för stort, så snart ska jag ner till mormor & morfar och duscha. Stopp i duschen, vad är det för påhitt? Känner mig just nu som världens äckligaste människa, en dusch kommer sitta fint det!

Annars då? tänkte julpynta förut, tänkte börja med att stryka dukar. strykjärnet gick i 4 delar. Men jag pysslade ihop det igen. om det vart rätt vet jag inte. men det vart varmt iallafall o jag strök en duk, sen var det inte kul längre. eller strykjärnet var dåligt helt enkelt. då var det inget kul.

Efter duschbesöket när jag är hemma igen ska jag nog plocka fram tomtar o troll här o göra det mysigt o fint. Bara granen som saknas. jag har beställt riktig gran iår, för den riktiga känslan. Våran plastgran är.. sådär måste jag få säga. Liksom inte världens snyggaste. Jag behöver riktig julkänsla nu känner jag. = riktig gran! Det jobbiga är att jag hade jättemycket julkänsla i slutet på november och början på December. Lyssnade på julmusik dagarna i ända och var sådär julglad. Sen vände det. ingen julkänsla kvar. Istället sitter jag och lyssnar på dunka dunka fest musik och deppar för det mesta. vad hände!?

Nej, nu ska jag duscha
Duscha?
nej det ska jag inte. jag ska vänta på att få åka o duscha. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0