One two

Ligger i soffan o kollar Bert, rätt kul faktiskt. Dock ser det så himla skönt ute idag, riktig vinter, massa snö, blå himmel o sol. Fina grejer det. Men jag får väl ligga här inne o inte göra ett dugg. Idag har jag ätit mat iallafall, det är ju bra i sig liksom.

Från det ena till det andra, jag är galet träningssugen. Har det där suget på att träna som jag hade dem första träningarna men som till förra veckan försvann puts väck. Men nu är det back, så på torsdag är det jag som tränar, om jag inte har ont i halsen fortfarande vill säga, men inte skulle väl jag!? NEJNEJ! Träning it is!

Galet godissugen är jag också, hoppas kunna skaffa fram en liten godisbit på nått vänster snart. Skulle sitta fint.
Nej, nu är det jag o Bert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0