I'm alive

Igår på fysträningen var mina armar så slut att dem skakade och vek sig när jag höll mot väggen för att stretcha vaderna. Va helt lam i hela kroppen igårkväll när jag kom hem o förväntade mig att jag knappt skulle kunna röra mig idag, men jodå, än så länge kan jag faktiskt röra på mig. Fast min högervad som jag hade träningsvärk i redan innan igår, den är inte sådär jättemega skön idag. Men, skönt o känna att man lever!

På eftermiddagen igår var jag nere hos mormor & morfar en sväng och fikade och jag måste säga att morfar hade lyckats väldigt bra med rulltårtan. Haha! Eller va det mormor som gjorde den?! Ja, jag vet inte..

Funderar på o baka lussebullar nu, det är ju bra jäkla smarrigt. O har ju faktiskt inte så mycket annat bättre för mig just för stunden. Ska överväga medans jag tar en tallrik fil, typ mellanmål kl 08.54, bra emma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:23:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0