Christmas tree

Idag har jag egentligen mycket som skulle behöva göras. Men istället sitter jag här med kliande ögon o kliande näsa och huvudvärk o funderar på om jag är allergisk mot granjäveln som jag nyss har klätt. Haha. Barrar sönder gör den också, fint det!

Julklappspaniken har inte infunnit sig i mig än, Är ju faktiskt två dagar kvar till julafton! En dag imorgon liksom, måste ju ha något o göra då också. Fast det jobbiga är om man inte hittar något imorgon. vad gör man då!? Jag behöver åka till typ norrköping. Kanske får sätta mig på ett tåg imorgon. Tåls o tänka på.

Annars ska jag packa påsar på Willys idag, i 4 JÄVLA TIMMAR! Om jag längtar? Nja..
Efter det lutar det åt att det blir Harry's. Vore ju trevligt!

Nej, nu ska jag.. ut! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0