black, black

Nu har jag packat påsar så att ryggen håller på o gå av, mindre skönt. En annan sak som var mindre skönt var o GÅ upp till willys förut, tog mig cirka 45 minuter, på mig hade jag allt annat än vinterkängor och allt annat än termobyxor. Räcker väl o säga så? gjorde ont o gå på fötterna, benen var bortdomnade och läpparna var blå. Alltså, ingen hitt o gå i det skicket jag var klädd i upp till willys. klart slut!

Blir inte heller nått harrys ikväll då alla i mitt sällskap är sjuka? vad är det för stil? fast.. jag känner att jag med börjar få ont i halsen, o fryser gör jag med hrm. kanske den kalla promenaden
istället blir de att åka ner till duveholmshallen och kolla speccecup, kan ju vara trevligt det med så att säga. Tråkigt dock, verkar som de är mycket folk som ska ut ikväll. Men, det går ju flera tåg   s å   a t t   s ä g a  !

Fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0