late night

Jag som trodde att det var någon ostpaj vi skulle laga idag, ingen aning om vart jag fick det ifrån, men min engelska är ju inte så bra så. Det visade sig vara kötfärs med morötter o lök med potatismos på? vi höll på med maten ca. 4h. Och det smakade.. bambarabaaam.. ingenting! kul. De använder typ inga kryddor här, och farmorn berättade att familjen inte gillar när maten är salt. k-u-l! Jag älskar salt!

Iallfall, blev inget primark idag. Istället gick jag bort till Sophia som var så snäll och lånade ut en adapter till mig några dagar! Satt en stund och pratade med henne och Malin innan jag traskade hem igen. Nu är jag trött och har ont i huvudet och vill bara få sova sova sova, länge, utan o vakna av flygplan. Men jag får nog varken sova ostört i natt eller sova länge imorgon, gah! Imorgon är det jag & Daniel hela dagen, någon kompis till honom också tror jag, george om jag inte minns helt fel! Ska nog ta dem to the sportclub I think. Har ingen riktig koll på morgondagen, Jayne o Gary jobbar. Hmm, hoppas farmorn har koll! haha Vet att jag ska vara med Daniel hela dagen imorgon. Men har ingen riktig koll på när jag "slutar" jag hatar o inte ha några tider, aah. Hoppas iallafall kunna åka in till Oxford Street ch gå på Primark med Carro och äta nått gott! Det visar sig..

Sova kanske?


My love, Miss you!


Kommentarer
Postat av: Niklasagnethe

Great site keep up the good work

2011-01-04 @ 10:03:51
URL: http://niklasagnethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0