Adventure in London

Okej, gårdagens äventyr då.
Skulle ta tuben till Notting hill gate för att möta upp några där, kom jag dit? nej precis.
Den linjen var stängd för den där jäkla bankholiday, istället fick jag ta en annan som tog mig till Westbourne road eller nått, helt andra sidan av carnivalen. KUL! Aldrig sett så många miljontals människor samtidigt som det var i Notting hill igår, helt crazy! Folk stog o dansade o härjade överallt, kan bara tänka mig hur det såg ut där senare igårkväll, pjuuh!

Iallafall, jag gick o gick o armbågade mig fram, gata upp o gata ner. Överallt. För o komma bort till Notting hill Gate och Mc Donalds. Gick inge vidare med mitt dåliga lokalsinne. När jag gått där själv i 2 timmar gav jag upp, tog tuben tillbaka till Hammersmith, hade inte ätit på 24h, så tog lite välförkänt mat på Mc Donalds, haha! Sen gick jag till Tesco och handlade allt gott jag kom över i stort sett, det mesta av det är slut nu?! konstigt..

Jaja, tog buss 33 hemmåt igen. Gick av bussen, gick till Waitrose sen skulle jag hem. Där kom nästa problem. Jag hittade inte hem.. Jag gick o gick. Letade efter det här jävla huset i 2 timmar! Gash, galet! Tror jag sett hela East Sheen nu. Kan ju kanske vara bra dock.

Nu har vi tvättat o hängt lite tvätt här. Farmorn tror nog jag är helt dum i huvudet, hon visar som att jag vore 3 år, men okej. Typ visar hur man viker ihop ett par jeans. hon vek ihop benen o sen på mitten? svårt, verkligen.. O efter det så hängde hon iallafall upp dem. haha skön! Hon viker som en jäkla kratta, men hon tror hon är duktig iallafall, det är huvudsaken!

Har lite rast nu, half past one ska vi börja laga maten, hon sa att det inte var en lätt maträtt, glurp! jag som är sämst på matlagning.

Iallfall, lite bilder..


Påväg till bussen


Carnivalen






Hammersmith





Loooveeely!

Hinner inte lägga in mer bilder nu, får bli senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0