day2

Oj oj vad aktiv jag varit idag, spöat grabben på det mesta faktiskt. Känns bra, fast han var nog inte lika glad! haha men det var kul.. varit till familjens sport club. Bank of England. såna ställen borde finnas i La suecia, shitman. Ska få ett Nannycard så jag kan gå dit med Daniel, kalas!

Sitter på rummet nu igen, favoritplatsen. Precis tagit en dusch så nu sitter jag här ren o fin o bara har det bra :) Daniel har ropat upp några gånger o frågat om vi ska spelat biljard men jag känner att jag gjort mitt för idag, gash. Trött som ett djur, hoppas verkligen att jag sover bättre i natt.

Jag hatar att det flyger så mycket flygplan här, känns som dem kör precis ovanför trädtopparna. man ser minst två stycken hela tiden, dem låter som sjutton och dem kör hela nätterna. Tilläggas ska också att jag har mitt rum på tredje våningen, med snetak och två fönster upp mot himlen. LUCKYY!

sist, en sak som inte känns heelt ok! Efter en dag i London, har jag börjat tänka på engelska, även nu när jag sitter här på mitt rum själv o pratar o skriver på svenska. Kommit på mig själv flera gånger. INTE OK!

Now I will have a talk with Joakim on skype I think!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0