Dance moves

I natt drömde jag att jag var på harry's och dansade, dansade så mycket att jag hade av korsbandet i knät OCH bröt benet på det. Men jag var bestämd, jag dansade vidare..
Sjuka drömmar man har ibland. Drömde en till sjuk sak precis innan jag vaknade helt, men fick hjärnsläpp nyss och glömde totalt bort vad det var. ajsing!

Iallafall, idag är en riktig innesittardag, ca 15 grader celcius ute och regn. Tror allt sommarsverige har gjort sitt för iår. Känns inget vidare egentligen, skulle vara skönt med en sista solvecka här innan jag far iväg på nya äventyr!

Men för o göra nått vettigt av den här dagen så ska jag nog färga håret nu, ruffset ser inge vidare ut för tillfället. Sugen på en riktig förändring egentligen, o färga mörkbrunt. Men det är bara en gosse som tycker det, resten tycker jag ska vara ljus, så får väl köra på det ett tag till. Fast blir det inget bra så är nog utvägen o köpa mörk hårfärg,  vi får se mina vänner..

Dags o sätta fart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0