bankholiday

Gooodmooorning!

Låg här i sängen med datorn på magen bra länge igår, pratade med J på skype o över en timme. orkade inte riktigt ta mig för o göra något trotts att jag säkert aldrig varit så sugen på cola, chips, godis i hela mitt liv. O då är jag ändå sugen på sånt gott jämt, he he. Fick dricka lite vatten o sen var det bra med det. Men idag tänker jag allt ta mig någonstans för att köpa nått gott. Tänkte köpa lite och ha ett liten skafferi på mitt rum, låter bra i mina öron.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, är bankholiday här så alla är lediga. Vet inte vad dem tänkt sig för mig dock, tror vi skulle gå och fixa ett oyster card iallafall så jag kan ta mig någonstans. Sen blir det kanske en sväng till Notting Hill carneval om jag får med mig någon. Eller möta upp Sophia och se hur nära vi bor varandra idag kanske? ;) we'll see!

Ska gå ner o äta lite frukost om ett tag tror jag, men är så mycket skönare o ligga här. haha kanske kan fylla på mitt skafferi med lite frukost med?

Nej, Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0