ADAAAPTER

Nu ligger jag i sängen med datorn på magen igen, bästa platsen i det här huset, lätt.
Gick en sväng med Jayne förut och kollade vart bussar gick osv. fast jag vart inte mycket klokare av det för o vara helt ärlig. Handlade mat också, japp japp. Så nu står det en kyckling i ugnen med instoppad vitlök. Roasted potatis o morötter, spännande. Till frukost vart det English Breakfast. Ett slemmigt ägg, torr bacon, en bagel eller vad det var o Heinz beens, eller vad det stod. Vita bönor skulle jag tro, dem var inte goda, så jag slängde dem. Haha.

Om ett tag blir det att fara iväg med Fadern och Daniel tror jag, för o sporta lite, om jag fattat det rätt.
Blir till att vara hemma här sen hela dagen tror jag. Dem sa att dem ville att vi hade en "familjedag" första dagen ;) mysigt? eller? Fast jag tror att the parents skulle iväg på nått middagsparty typ sen. Då blir det jag farmor o Daniel kvar.

Jaja, det visar sig.

JAG BEHÖVER EN ADAPTER!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0