-

Ser ut som att det kanske blir en sväng till Notting hill carnival sen med några tjejer. Måste fixa oystercard först, Jayne skulle följa med o fixa, kanske bäst så, annars vet man inte hur det slutar. Får se vad klockan blir men jag hoppas kunna åka iväg dit!

Orkar inte riktigt fixa nått och äta, inte ätit sen igår klockan 6. Så länge har jag nog aldrig varit utan mat. Men du kan vara lugn mamma, jag ska bunkra upp med lite gott på rummet!

Nej, tar ett första steg o gör mig iordning så får vi se hur dagen slutar!




Kommentarer
Postat av: Lilla mamma

Ja! bunkra upp med lite gott på rummet eller så kan man ju försöka lära sig o äta det dom andra äter det funkar ju också ;)Kramiz

2010-08-30 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0