-

Blivit några dagar utan bloggande här, har haft fullt upp, fast har egentligen ingen aning om vad jag gjort.
Eller jo, i Lördags spelades det fotbollsmatch, vinst med 5-1 mot Nyköping, skön-t! I Söndags var jag mest hängig seg och trög, fick iallafall en sak gjord, skrev ut flygbiljetten, viktigt viktigt! Igår var vi till Örebro med fotbollen och kollade ÖSK-AIK, ÖSK gjorde mål på frispark i typ 93e matchminuten och vann, det gillar vi!

EN ANNAN SAK.
För några dagar sen färgade jag håret, blonda slingor, som jag brukar.
Mitt hår vart fläckvis så jäkla ljust så att det var vitt, läskigt. såg ut som en albino. SÅ i Söndags fick jag tydligen inte vara så blond längre, så jag färgade det. nu är jag brunhårig? ljusbrunhårig. Passar inte i det. SÅ idag tänker jag färga håret igen, blonda slingor it is, hoppas det blir bra. annars lär jag bli mörkbrunhårig imorgon.
Jobbigt det känns, antagligen inte så kul o läsa heller..

NU SKA JAG HÄMTA RESVÄSKAN PÅ VINDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0