toothless?!

För första (kanske även sista!?) gången i mitt liv kan jag faktiskt säga att jag älskar tandläkarn. Hur normalt är det o säga det? nej, men till saken. Jag var där i dag, hade förväntat mig att dem skulle säga ungefär "du borstar tänderna alldeles för dåligt och har fått fem hål i käften" det sa dem nämligen förra gången, eller ja inte att jag hade fem hål men att det var flera hål som tyvärr var på väg. men NEJ (!!!!) det första hon sa när hon kollade in i mitt megagap var "Du borstar tänderna väldigt bra ser jag" tack liksom. Hon hittade lite tandsten som hon sen började hugga bort, var allt annat än skönt och forssade blod i munnen på mig efter, men jag var glad ändå. Ännu gladare vart jag när dem kollade på bilderna och allt såg superbra ut.

Tecknade tandförsäkring också. grupp 1 blev jag tack vare att mina underbara tänder såg bra ut idag, 37kr i månaden, det ska jag fasiken kunna överleva!

Kul tandläkarinlägg, haha.

Vad mer?
Har jobbat med mamma i skolan med alla bråkiga barn. Nu har jag landat i soffan, hungrig, trött och med lite headbang. lite vila, lite mat, o sen träning på det, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0