M

Här sitter jag. klockan är strax över sju, känns sådär.. men vad gör man inte!
I Lördagskväll bjöd Jocke mig på mat på Olympos, det smakade fint med en fet filé mignon black & white. Oxfilén vad gudomlig! Meeeen, vet ni vad som hände innan vi gick ut o åt? Nej, antagligen inte. Min plattång gick upp i rök, k-a-t-a-s-t-r-o-f! Stog och plattade håret precis som vanligt när det helt plötsligt knastrar till, blixtrar och far upp såna oranga eldstötar och det kommer vit äcklig rök. Om jag blev rädd? Jag kastade plattången på golvet o skrek. Hemskt var det, fick säkert lite ström i mig, men jag lever iallafall!

Känner för en riktig soffslappardag idag, det är jag värd tycker jag. Kan även bli en liten promenad, (om det blir sol, annars är det inget skööönt) kanske, ja dagen är ganska oklar än så länge, emma gillar. Träning ikväll också, fiiiint!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vilken tur att du fått en ny plattång då;)

2011-02-28 @ 10:35:24
Postat av: Emma

ja, den tanken gillar jag ;) Fast inget kommer någonsin slå min gama!

2011-02-28 @ 12:49:55
URL: http://emmajhlarsson.blogg.se/
Postat av: Jocke

Äh, din gamla gick ju inte ihop ordentligt;) det gör den här kan ja lova!

2011-02-28 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0