born this way

Känns skönt med träning ikväll, igår var jag liksom deppig hela dagen för att det inte var någon träning på kvällen? Har slagit lite slint i huvudet på mig tror jag. Känns som jag skulle kunna träna 5 ggr dagligen, med kul träning givetvis och med laget, inte själv.

Jag längtar inte bara till träningen utan även till att klockan ska bli lite mer så jag kan laga någon smarrig mat, haha sjuk tjej. hungrig tjej. Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med tills klockan 6 när träningen är, men det visar sig. Synd att det är så jäkla kallt ute, en promenad skulle ju sitta rätt fint, men 22 minus imorse, lite för kallt även för min smak. Borde dock ha blivit lite bättre nu men, iallafall.

Längtar galet till nästa torsdag också - säääälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0