-

Vi fick som vi ville igår - det blev träning! Den stora frågan är varför dem envisades med att säga att den var inställd i onsdags? ibland undrar man.. Fick sms om det sisådär tre timmar innan när jag precis kommit till Mc Donalds för att tjocka mig, men men. Låg inne hela dagen innan med jordens jäkla huvudvärk så träningen på kvällen gick inget vidare alls, fina blånaglar har jag fått också som gör så jäääääääääkla ont. Men men, bara o le o se glad ut.

Har nyss bakat en finfin kladdkaka, va sådär farligt sötchokladsugen så fanns inte så mycket annat att göra än att helt enkelt slänga ihop nått gott. Sitter och kollar Big Brother nu och äter lite gottis, mumma!

Helg vill jag inte påstå att jag har utan det har jag haft hela veckan och ska istället jobba i helgen.

Nej, Heeej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0